Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Έξυπνες και Αστείες Ευχές για Πρωτοχρονιά 2015. Πρωτότυπες ευχές για το νέο έτος

– Ο νέος χρόνος εύχομαι πολλές χαρές να δώσει, Κι αν ήταν λίγες του παλιού να σου τις συμπληρώσει…
!




– Χρόνια πολλά, γιατί η ποσότητα μετράει! Χρόνια καλά, γιατί η ποιότητα μετράει! Χρόνια τρελά, γιατί αυτά μένουν! Τις καλύτερες Ευχές μου  για το 2015
– Ο νέος χρόνος που ΄ρχεται μόνο χαρά να φέρει και άμα κοιμάσαι μοναχός κι ένα καινούργιο ταίρι.
– Ήρθενε η Πρωτοχρονιά......
 κι είπα του Άη Βασίλη, τις πιο μεγάλες τις χαρές σε σένα να τσι στείλει.
– Ξημέρωμα Πρωτοχρονιάς έλα στα όνειρά μου, ν΄ αρχίσει με χαμόγελο εφέτος η χρονιά μου!
– Εύχομαι η νέα η χρονιά να μην κρατά ινάτι και να γεμίσει τις καρδιές μονάχα από αγάπη!
– Το 2015 να μας φέρει υγεία, ευημερία και ευτυχία και πολλές αγκαλιές. Δυνατές αγκαλιές …από εκείνες που σου κόβουν την ανάσα!
Αστειες πρωτοχρονιατικες Ευχες- Εύχομαι καλή χρονιά γεμάτη υγεία για σένα και την οικογένειά σου. Να προσθέσεις ελπίδες, ν΄ αφαιρέσεις λάθη, να πολλαπλασιάσεις όνειρα και να διαιρείς την αγάπη σου σ’εκείνους που την αξίζουν
2 περιστέρια να ΄ρθούνε να φέρουνε ευχές
0 λοι σας να γιορτάσετε με γέλια και χαρές.
1 όμορφο ξεκίνημα να έχει η χρονιά
5 χιλιάδες όνειρα να βγουν αληθινά.
– Σου δίνω μόνο δυο ευχές για τον καινούργιο χρόνο, πάμπλουτος να ΄σαι στη χαρά και πάμπτωχος στον πόνο.
– Ξημέρωμα Πρωτοχρονιάς έλα στα όνειρά μου, ν΄ αρχίσει με χαμόγελο εφέτος η χρονιά μου!

arese 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου